Την παρακάτω επιστολή, την έστειλα προς την αντιπροσωπεία του αυτοκινήτου μου, μετά από προβλήματα που αντιμετώπισα με το service και την προβληματική εξυπηρέτησή τους. Δεν αναγράφω λεπτομέρειες, οπότε στα σημεία που υπάρχουν ονόματα, εμφανίζεται μόνο το "ΧΧΧΧ".
"Καλησπέρα σας!
Επικοινωνώ μαζί σας λόγω κάποιου προβλήματος που αντιμετώπισα με κάποιο εξουσιοδοτημένο συνεργείο σας.
Έχω ένα ΧΧΧΧ που αγόρασα καινούργιο από την αντιπροσωπεία ΧΧΧΧ. Έχω κάνει όλα τα services στο χώρο τους, στην ώρα τους, κάνοντας πάντοτε ό, τι μου πρότειναν πως έπρεπε να γίνει.
Πριν λίγο καιρό, έλαβα ένα newlsetter με βασικό τίτλο "ΧΧΧΧ" και μέσα στις προσφορές είχε και την αλλαγή ελαστικών. Επειδή είχα τα ελαστικά μου καιρό, θέλησα να τα αλλάξω, οπότε στο προγραμματισμένο μου service (12/11/2013) ρώτησα και ενημερώθηκα πως θα μπορούσα να βάλω με 343€ ελαστικά Good Year (με ενημέρωσαν πως ήταν Α κλάσης, όπως και τα Michelin που είχα ήδη). Οπότε και τα έβαλα.
Όταν πήρα το αυτοκίνητό μου όμως (506€ κόστισε το service και τα ελαστικά), η συμπεριφορά του είχε αλλάξει. Άργησα να το καταλάβω, καθώς το πρόβλημα δεν ήταν πολύ εμφανές σε μικρή ταχύτητα, στην πόλη. Όταν όμως βγήκα στην Αττική οδό ανακάλυψα πως με μεγάλη δυσκολία μπορούσες να το κρατήσεις σε ευθεία. Το πρόβλημα οξυνόταν όσο επιτάχυνα. Με 120km/h ταχύτητα, το αμάξι άλλαζε μόνο του λωρίδα προς τα δεξιά! Επίσης, το τιμόνι έτρεμε χαρακτηριστικά πολύ! Να τονίσω εδώ πως όταν παρέδωσα το αυτοκίνητο στο συνεργείο, ήταν άψογο! Κανένα τρέμουλο, ευθυγραμμισμένο άψογα, απόλαυση στο δρόμο.
Έκλεισα ραντεβού και το πήγα ξανά στο συνεργείο, περίπου 6 ημέρες μετά (το δοκίμασα μέσα στο σαββατοκύριακο). Όταν το παρέδωσα, με αντιμετώπισαν με δυσπιστία (μου είπαν ότι αποκλείεται, όλα είχαν γίνει όπως έπρεπε). Ένας τεχνικός από εκεί, βλέποντας ένα άσπρο σημάδι από το παρκάρισμα (λόγω πεζοδρομίου) μου είπε ότι ήθελε να ελέγξει κάτι. Το σήκωσε με ένα μηχάνημα και άρχισε να κουνάει τις ρόδες με το χέρι. Μου έδειξε πως δεν πήγαιναν ευθεία (κάτι που εγώ δεν έβλεπα αλλά δέχτηκα) γιατί από τις λακκούβες είχαν στραβώσει οι ζάντες. Αυτό ίσχυε για δύο ρόδες, μία μπροστά και μία πίσω. Μου πρότειναν να βάλουν μπροστά τις δύο καλές για να μην έχω πρόβλημα και το δέχτηκα. Στη συνέχεια ήθελαν να βγω με έναν τεχνικό στο δρόμο να το δοκιμάσω. Όταν βγήκαμε στο δρόμο (στην Ποσειδώνος) και είδε την συμπεριφορά του αυτοκινήτου, το παραδέχτηκε κι έτσι άφησα ξανά το αυτοκίνητο για έλεγχο.
Θα ήθελα να τονίσω εδώ πως κανείς δεν μου πρότεινε να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Το παρέλαβα ξανά μετά από δύο ημέρες. Είχαν καταναλώσει περίπου 120km βενζίνης (έχει σημασία) παραδίδοντάς το σε εμένα με 39km διαθέσιμα. Έκαναν ευθυγράμμιση και μου τόνισαν πως την έκαναν δωρεάν. Δώρο. Επίσης, το τρέμουλο μου είπαν πως ήταν μεταξύ 120km/h και σταματούσε στα 135km/h λόγω στραβών ζαντών και μου πρότειναν να τις επιδιορθώσουν με κόστος 40€ η καθεμιά. Θεωρούσαν πως υπήρχε το τρέμουλο από πριν αλλά δεν το καταλάβαινα, το είχα "συνηθίσει".
Όταν το επόμενο σαββατοκύριακο πήγα εκδρομή στην Εύβοια, ήταν το χειρότερο ταξίδι που έκανα ποτέ. Το αμάξι ήταν σε ακόμη χειρότερη κατάσταση. Το δοκίμασα (με την ευκαιρία) σε πολλές εκδοχές. Με 120km/h άλλαζε λωρίδα σε 250m, με 140km/h άλλαζε σε 150m, ενώ παραπάνω, όλα ήταν στην τύχη τους. Ταυτόχρονα, το τρέμουλο στο τιμόνι έγινε χειρότερο από ποτέ και δεν ξεκινούσε από τα 120km/h, και στα 80km/h έτρεμε, κλιμακωνόταν όμως πολύ έντονα και με ταχύτητα πάνω από 120km/h ήταν σε σημείο που δεν μπορούσες να το αντέξεις. Επιπλέον, αυτή τη φορά, το τιμόνι είχε αποκτήσει μια απρόσμενη αστάθεια, χρειαζόταν διόρθωση κάθε λίγο, κάτι που έκανε την εμπειρία οδήγησης πάρα πολύ άσχημη και επικίνδυνη και με ανάγκασε να οδηγώ συνεχώς με 90km/h το πολύ.
Το πήγα πάλι πίσω. Πρώτα επικοινώνησα μαζί τους (χωρίς να μπορούν να μου πουν κάτι άλλο παρά να το πάω εκεί) και με τα κεντρικά σας γραφεία για να εκφράσω τη δυσαρέσκειά μου και να ζητήσω λύση μέσω τρίτου (από εσάς). Με ενημέρωσαν πως θα έπρεπε να δώσει λύση το συνεργείο, δεν θα μπορούσατε να κάνετε κάτι παρά μόνο να πιέσετε να πάρω αυτοκίνητο αντικατάστασης. Το δέχτηκα μην μπορώντας να κάνω κάτι άλλο, χωρίς να ενδιαφέρομαι για το αυτοκίνητο αντικατάστασης, όχι χωρίς να μου το προτείνουν οι ίδιοι. Είναι θέμα σωστής αντιμετώπισης προς τον πελάτη.
Το παρέλαβα μετά από δύο ημέρες. Είχαν κάνει επιπλέον 120-130km σε δοκιμές και πάλι είχαν απομείνει 41km καυσίμου. Το πρόβλημα όμως είχε βρεθεί! Ένα από τα ελαστικά ήταν ελαττωματικό! Μου άλλαξαν και τα δύο μπροστινά και διορθώθηκε (δεν το έχω δοκιμάσει ακόμη σε συνθήκες που να μου επιτρέπουν να το κρίνω, μικρές δοκιμές μέσα στην πόλη έχω κάνει και μοιάζει να είναι εντάξει). Ήταν κάποια συρματάκια που έχουν μέσα (δεν γνωρίζω άλλες λεπτομέρειες), στραβά.
Θα ήθελα να προσθέσω ότι δεν χρεώθηκα καμία από τις δύο φορές, οπότε δεν έχω και κανένα χαρτί στα χέρια μου που να αποδεικνύει ότι το άφησα εκεί καν. Ρώτησα γιατί και μου είπαν ότι ήταν δώρο οπότε δεν δίνουν κάτι.
Πριν το παραλάβω την τελευταία φορά, ζήτησα να μιλήσω με τον υπεύθυνο. Μετά από λίγο ήρθε. Του ανέφερα πως θα ήθελα να αποζημιωθώ για τα χιλιόμετρα της βενζίνης που κατανάλωσαν χωρίς να είναι δική μου υπαιτιότητα. Επιπλέον είχα μείνει 4 ημέρες χωρίς αυτοκίνητο. Ο υπεύθυνος μου είπε πως δεν μπορεί να με αποζημιώσει γιατί αυτά τα χιλιόμετρα έγιναν για δοκιμές ενός ελαττωματικού ανταλλακτικού (το λάστιχο που μου πούλησαν δηλαδή) και μου είπε μάλιστα πως η ευθυγράμμιση έγινε δώρο και κόστιζε 80€! Τον ρώτησα αν αυτή ήταν η τελευταία του κουβέντα και τον ενημέρωσα πως είμαι δυσαρεστημένος. Μου είπε ότι δεν μπορούσε να κάνει κάτι και συνέχιζε να μου υπενθυμίζει πως έγιναν όλα δωρεάν και δεν με χρέωσαν ενώ έπρεπε! Του υπενθύμισα πως η ευθυγράμμιση έγινε από το συνεργείο όταν εγώ το επέστρεψα επειδή είχε πρόβλημα και αν το ανταλλακτικό δεν ήταν ελαττωματικό, δεν θα είχα πάει καν εκεί.
Επικοινωνώ μαζί σας γιατί δεν βλέπω πως μπορώ να συνεννοηθώ με το εξουσιοδοτημένο συνεργείο σας. Απαιτώ να με αποζημιώσετε για τα καύσιμα που χρησιμοποιήθηκαν χωρίς δική μου υπαιτιότητα (μαζί με τα χιλιόμετρα που κατανάλωσα για να το πάω, είναι περίπου 270km καυσίμου, που βάσει της κατανάλωσης του αυτοκινήτου σε κύκλο πόλης (9lt/100km) είναι περίπου 24,3lt * 1,6€/lt = 38,88€.
Επιπλέον θα ήθελα να αποζημιωθώ για τις 4 ημέρες που έμεινα χωρίς αυτοκίνητο και τις ημέρες που έφυγα από το γραφείο 4 ώρες νωρίτερα από το προβλεπόμενο για να παραλάβω το αυτοκίνητό μου. Γνωρίζω πόσο μου κόστισε αυτό αλλά το αφήνω στην διακριτική σας ευχέρεια.
Αναμένω ενημέρωσή σας. Με εκτίμηση,
--
Κώστας Φρυγανιώτης"
Αναμένω τις αντιδράσεις γνωρίζοντας πως είναι σχεδόν αδύνατον να αποζημιωθώ. Αλλά θα το προσπαθήσω, όχι για τα 40-50€, αλλά με την ελπίδα να γίνονται κάποια πράγματα με τον σωστό τρόπο.
Θα ενημερώσω αν υπάρξουν εξελίξεις.