Διακοπή σύνδεσης κινητής τηλεφωνίας. Η ταλαιπωρία

Στο προηγούμενο άρθρο μου περιέγραφα τους λόγους που με ώθησαν να κόψω τη σύνδεσή μου με την εταιρεία κινητής της οποίας είμαι πελάτης πάνω από 13 χρόνια. Όπως είπα, έκανα. Την επόμενη ημέρα συμπλήρωσα αίτηση διακοπής της σύνδεσης και μετατροπής της σε κάρτα της ίδιας εταιρείας (δεν σε αφήνουν να φύγεις για τουλάχιστον 1 μήνα, γιατί δεν ισχύει η φορητότητα λένε, δεν το σχολιάζω). Η ευγενέστατη υπάλληλος με ενημέρωσε πως το επόμενο πρωινό θα είχε γίνει η αλλαγή και μου έδωσε και οδηγίες για τη μετατροπή και ενεργοποίηση της κάρτας. Έφυγα λοιπόν, πλήρως καλυμμένος από την εξυπηρέτηση.

Την επόμενη ημέρα, δεν έγινε κάτι. Ούτε την μεθεπόμενη. Μετά από 2 ημέρες έλαβα 2 SMS από την εταιρεία, τα οποία με ενημέρωναν ότι η σύνδεσή μου θα διακοπεί στην λήξη του τρέχοντος μήνα του συμβολαίου και ότι η κάρτα μου θα ενεργοποιηθεί δύο ημέρες μετά! Αυτό σημαίνει ότι με κρατούν με το ζόρι (ενώ δεν δεσμεύομαι με κάποιο συμβόλαιο, έχει λήξει) συνδρομητή και με αφήνουν και 2 ημέρες χωρίς τηλέφωνο (χρησιμοποιώ μόνο κινητό, δεν έχω σταθερό).

Κινητό τηλέφωνοΌπως καταλαβαίνετε, επικοινώνησα και μετέφερα τα παράπονά μου στην εταιρεία. Έστειλα (δεν μπορείς πια να τους βρεις έτσι απλά στο τηλέφωνο, έχουν τηλεφωνικό κέντρο "αστακό", πρέπει να περάσεις από 40 κύματα) το εξής μήνυμα:

 

~~~ "Καλημέρα σας. Επικοινωνώ μαζί σας σχετικά με τη σύνδεσή μου στο δίκτυό σας.

Έχω κάνει αίτηση διακοπής του λογαριασμού μου από τις 20/08/2013 και παράλληλα αίτημα να διατηρήσω τον αριθμό μου σε *******.

Στο κατάστημα (*******) με ενημέρωσαν ότι από την επόμενη ημέρα κιόλας θα κοβόταν η σύνδεσή μου και θα γινόταν κάρτα.

Περίμενα όμως και αυτό δεν έγινε. Έλαβα ενημερωτικά μηνύματα από την ******* πως η σύνδεσή μου θα παραμείνει ενεργή μέχρι να τελειώσει ο "μήνας" του συμβολαίου και να έρθει ο επόμενος λογαριασμός. Μετά από 2 ημέρες, θα γίνει κάρτα.

Το πρόβλημα είναι ότι εγώ θέλω ΑΜΕΣΑ να κοπεί η σύνδεση, δεν επιθυμώ να παραμείνω σε συμβόλαιο και δεν καταλαβαίνω τον λόγο για τον οποίο δεν μπορώ εφόσον δεν δεσμεύομαι (ολοκληρώθηκε 17/08/2013 το συμβόλαιό μου), να τη διακόψω.

Επίσης, για ποιον λόγο θα μείνω 2 ημέρες χωρίς τηλέφωνο εφόσον ενημερώθηκα πως θα γίνει άμεσα η μετάβαση; Δεν είναι αποδεκτό αυτό.

Στο κατάστημά σας μου είπαν ότι σε μερικούς κόβεται άμεσα ενώ σε μερικούς όχι. Παρακαλώ πολύ, να είμαι από τους πρώτους, δεν υπάρχει λόγος να διατηρώ τη σύνδεση και δεν ζήτησα αυτό.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για την κατανόηση. Αναμένω ενημέρωσή σας." ~~~

 

Δεν έλαβα απάντηση, ούτε μέσω email, ούτε τηλεφωνική. Όχι ακόμα.

Πρόσφατα έλαβα αυτό το μήνυμα από κάποιον φίλο μου (thanks for the tip, Αντώνη):

 

~~~ "Αγαπητοί φίλοι,

Σας ενημερώνω για το παρακάτω προκειμένου να μη τα λέω σε καθένα σας ξεχωριστά, σε περίπτωση που σας χρειαστεί.

Όπως οι περισσότεροι γνωρίζετε, πρόσφατα άλλαξα πάροχο κινητής τηλεφωνίας.

Η αλλαγή (με φορητότητα) πραγματοποιήθηκε στο μέσο της μηνιαίας περιόδου κατά την οποία εκδίδονταν οι λογαριασμοί μου στον παλαιό πάροχο.

Επίσης, όπως ίσως έχετε παρατηρήσει, τα πάγια στις εταιρίες τηλεπικοινωνιών προπληρώνονται. Δηλαδή, το πάγιο που περιλαμβάνεται σε κάθε λογαριασμό, αφορά στις υπηρεσίες του επόμενου μήνα που ΘΑ χρησιμοποιήσετε.

Στην περίπτωσή μου λοιπόν, θα έπρεπε στον τελικό εκκαθαριστικό λογαριασμό από τον παλαιό πάροχο, να πιστωθεί το ποσό που αντιστοιχεί στο ποσοστό του παγίου της περιόδου κατά την οποία δεν ήμουν πλέον συνδρομητής.

Κάτι τέτοιο δεν έγινε, και αφού το έλεγξα επικοινώνησα με τον πάροχο, από όπου αμέσως είδαν το θέμα και προώθησαν προς το λογιστήριό τους την πίστωση του εν λόγω ποσού.

Καθώς δε γνωρίζω εάν η περίπτωσή μου ήταν μεμονωμένη, ή αποτελεί σύστημα, σας ενημερώνω ώστε, σε περίπτωση δικής σας μελλοντικής αλλαγής παρόχου (είτε σε κινητή είτε σε σταθερή τηλεπικοινωνία) να φροντίσετε να ελέγξετε για τη σωστή εκκαθάριση του υπολοίπου σας." ~~~

 

Ομιλία κινητόΜετά από κάποιες ημέρες αναμονής χωρίς επικοινωνία, πήρα εγώ στο τηλεφωνικό κέντρο και ζήτησα να μιλήσω με εκπρόσωπο (ναι, τα κατάφερα!).

Σε αυτό το μασούρι από χαρτιά που όλοι υπογράφουμε όλοι μας χωρίς να διαβάζουμε, έλεγε ότι αν διακόψω τη σύνδεσή μου, θα χρειαστούν από 1 έως 30 ημέρες για να την ολοκληρώσουν. Όσον αφορά τη μετατροπή από σύνδεση σε κάρτα, αυτό διαρκεί από 1 έως 2 το πολύ ημέρες. Υπενθυμίζω: είμαστε στο 2013. Ποιος χρειάζεται 2 ημέρες δουλειά για μια τέτοια αλλαγή; Επίσης, με ποιο σκεπτικό αφήνουν κάποιον 2 ημέρες χωρίς τηλέφωνο;

Όλα τα παραπάνω δεν τα γράφω μόνο εδώ. Έθεσα το ερώτημα στην κοπέλα, στο τηλεφωνικό κέντρο, στην εξυπηρέτηση πελατών. Δεν μου έφταιγε αυτή όμως, οπότε δεν ήθελα να τη φέρω σε δύσκολη θέση. Λογικά ακούν καθημερινά το κοντό και το μακρύ του καθενός, δεν θέλω να τους επιβαρύνω προσωπικά για τη συμπεριφορά της εταιρείας τους.

Όσον αφορά αυτά που μου λέει ο φίλος μου ο Αντώνης, ισχύουν, ναι. Αλλά είναι στο χέρι τους το πότε θα κόψουν τη σύνδεσή σου! Αν θέλουν στην κόβουν και σου επιστρέφουν το προπληρωμένο ποσό, αν δεν θέλουν, όχι! Βολικό.

Τελικά, θα πρέπει να κάνω υπομονή, να παραμείνω στη σύνδεση για έναν μήνα, περίπου, ακόμα και μετά να παραμείνω στην κάρτα της ίδιας εταιρείας για ακόμη έναν μήνα (με δύο μέρες χωρίς καθόλου τηλέφωνο, μην ξεχνάς). Τότε, θα είμαι ελεύθερος να αλλάξω εταιρεία, αν βρω κάποια καλύτερη.

Καλή μου τύχη..!